Blender 2.46
3D kurzor slouží k tomu, že se na jeho místo vkládají nové objekty. 3D kurzor se přesouvá kliknutím LMB (levé tlačítko myši). Často se právě stane, že si do modelovacího okna omylem klikneme LMB a 3D kurzor je mimo svoji polohu.

Obr.: 3D kurzor
Stačí použít Shift+S - Snap/Zarovnávání (viz obrázek)

Obr.: menu Shift+S - Snap/Zarovnávání
Špatný render
Blender 2.46
Leží-li dva objekty přesně na sobě může render vypadat špatně (viz následující obrázek)

Obr.: Špatný render - objekty Plane leží na sobě
(klikni na obrázek pro zvětšení +)
Řešením je objekty posunout nad sebe o 0,001 (viz následující obrázek)

Obr.: Dobrý render - objekty Plane jsou posunuty o 0,001
(klikni na obrázek pro zvětšení +)
Žádné komentáře:
Okomentovat