neděle 8. června 2008

Blender – Vkládání objektů do scény

Blender 2.46

Základní objekty, které lze vložit do Blenderu.

Space/Mezerník - Add/Mesh (Přidat/Síť):

  • Plane/deska (plocha)
  • Cube/kvádr
  • Circle/kružnice
  • UVsphere/koule se 4úhelníkovými polygony
  • Icosphere/koule s 3úhelníkovými polygony
  • Cylinder/válec
  • Cone/kužel
  • Grid/mřížka
  • Monkey/opice - hlava opice - maskot Blenderu
  • Empty mesh/prázdná síť
  • Torus/prstenec
  • Camera/kamera
  • Lamp/světlo


klikni na obrázek pro zvětšení +


Objekty označené žlutě jsou ty, které jsou vloženy do každé nové scény.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

objekt cone je kužel ne jehlan...

JirkaB. - Gerry řekl(a)...

Samozřejmě máte pravdu. V textu jsem chybu opravil, na obrázku laskavý čtenář jistě promine.